سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


با مرد عجیب و جالب ضد یخ آشنا شوید + عکس

 به گزارش تکناز «ویم هایف» هلندی که به مرد یخی معروف است، می‌تواند زیر یخ‌ها شنا کند و به‌راحتی در یک مخزن پر از یخ بایستد‌. او در یخبندان از کوه‌ها بالا می‌رود و رکورد‌های جهانی را یکی‌یکی درو می‌کند و همیشه آماده چالش‌های جدید است.

 
آقای ویم هایف با ساختاری که بدن‌اش دارد، همه پزشکان، محققان و دانشمندان  را متعجب کرده و هیچ‌کدام نمی‌توانند به‌درستی توضیح دهند که چرا این اتفاق در بدن این مرد هلندی می‌افتد.
 
با مرد عجیب و جالب  ضد یخ آشنا شوید + عکس - www.taknaz.ir
 
آقای ویم هایف بر‌خلاف کسانی که شرایط عجیبی مثل او دارند، به زندگی جالب و سراسر هیجان‌اش‌اش می‌پردازد و از شرایط خاص خود، لذت می‌برد.
 
او قادر است در دماهایی که برای افراد عادی کشنده است زندگی کند و اصلا دوست ندارد وقت‌اش را در آزمایشگاه‌ها هدر دهد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: میثم جعفری اریسمانی تاريخ: شنبه 7 آبان 1390برچسب:عکس,عکس جدید,عکسهای با حال,عکسهای جالب,عکسهای دیدنی,عکسهای بامزه,عکسهای زیبا,عکسهای عجیب,عکسهای شگفت انگیز,عکسهای خنده دار,عکسهای باورنکردنی,عکسهای واقعی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
با سلام خدمت شما کاربران گرامی! از اینکه به این وبلاگ سر زدید بی نهایت سپاسگذاریم و امیدوارم که لحظات خوب و جذابی را در هنگام بازدید از این وبلاگ داشته باشید. من میثم جعفری اریسمانی متولد 1360 ، متولد و ساکن شهرستان نطنز و فارغ التحصیل کارشناسی رشته روانشناسی می باشم و این وبلاگ را با هدف سرگرم شدن شما عزیزان ایجاد کردم که امیدوارم بتوانم در این راستا گامهای مفید و مؤثری را بردارم انشاء الله.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to funweb.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

باکس هوشمند ام دی پارس